Återvinning

Ja, så har då mina gamla inlines fått tjänstgöra igen! Efter att ha införskaffat nya armbågs-, handleds- och knäskydd till sonen samt lån av pappans gamla inlineshjälm, susar han fram som en kung på gatorna! Dock behövs lite mer träning i nedförsbackar, det här med broms tycker han mest är jobbigt ;-)

Första testomgången innan nya skydden...pappan fick vara med på ett
hörn också.


Idag har dottern och jag haft lite tjejgrejer för oss. Det blev nagelpyssel, fix av hår samt bullbakning på programmet, innan vi slappade lite i solen och tog ett snabbdopp i Lillsjön. Tyvärr hann jag bara med att fånga damen på två bilder. Det är ju faktiskt JOBBIGT att stå stilla!!!

Det tar sig med de inbakade...kul att ha nån att öva på ;-)

Docksöt!

Nu är det lugnt i huset, jag har kollat runt lite på träningsbloggar och hittat lite inspiration till kvällens träningspass som ska genomföras nu när det är lite svalare i luften. Har faktiskt jobbat lite på solbrännan idag, alltid något! Kanske blir mer av den varan imorron?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0