Sega, tråkiga natt!

Ja alla arbetspass kan ju inte vara roliga, det inser jag med. Men det här var ett riktigt bottennapp. Klientelet var surt, arbets"kamraterna" var tjuriga, ja you name it. Visst hade kvällen sina ljusare stunder också, om jag ska vara lite diplomatisk, men mest längtade jag hem till fredagsmyset och tv-soffan. Planerar att ta igen det ikväll med något gott framför Gladiatorerna och så kanske film?

Är riktig vinter ute idag sånär som på lite snö, men träden är frostigt vita och det är -5 grader, så idag blir det en härlig prommis och kanske lite yoga på det, ingen flås- eller styrketräning idag då jag har en sån träningsvärk i de bakre regionerna. Förhoppningsvis får jag med mig maken också??!!

Vad gäller träningskläderna så var de för stora (!), så jag var tvungen att byta till storlek S - när hände det senast...? Nåja, snabb leverans får man nästan alltid från Gymgrossisten och det är ju faktiskt inte så jobbigt att åka upp till Konsum och hämta paket, jag är ju ändå där och tränar i samma hus ett par ggr/vecka.

Nä, nu kallar de små liven...kompislek står på programmet och jag måste nog vara behjälplig med skjuts åtminstone. Vi får se vad mer dagen bjuder på. Trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0