Sådärja!

Äntligen har nya "designen" av bloggen satt sig, det tog några dagar och jag började misströsta lite faktiskt. Var så trött på den gamla mörka bakgrunden, så nu fick det bli lite ljusare toner, vi går väl ändå mot ljusare tider, eller hur? Vad har ni hittat på på sista tiden? Här har det inte hänt något mer spännande än att jag är i planeringstagen inför en fest med jobbet som ska arrangeras via Facebook. Blir spännande att se hur/om det funkar. Egentligen har jag inte tänkt mig att det ska bli så mycket jobb med det hela mer än att boka bord på Enoteket, där vi ska tillbringa några timmar med mat och dryck innan vi drar vidare till något mer dansant ställe. Enda problemet är att de kanske inte kan ta emot så många gäster...vi är ju ändå "några stycken" (typ 100 anställda, men jag räknar med ca 25-30 anmälningar)! Jaja, ska ringa dem och höra mig för iallafall.

Snart är denna vecka till ända, har väl varit okej förutom denna jäkla trötthet på eftermiddagarna. Den brukar slå till med full kraft runt 15.30, ungefär då jag slutar. I regel har jag inte heller hunnit dricka något kaffe, och brukar mer eller mindre panikbrygga en balja då jag kommer hem, annars är kvällen helt körd så att säga. Om jag inte sysselsätter mig med träning förstås. Igår kväll kördes kroppen igenom med Extreme shed and shred, level 2, vilket känns med besked i kroppen idag. Kör ändå en sväng på gymmet ikväll tänkte jag, blir lite axlar, bröst och biceps tror jag, det är väl de muskler som gör minst ont i nuläget ;-). Och kanske lite cardio på cykel eller roddmaskin.

Imorrn är det fredag.....! Jag gillar´t!!!

Kommentarer
Postat av: M

Sidan blev jättefräsch!

2012-01-27 @ 18:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0