Back in business från The Värme

En vecka i värmen tar ut sin rätt...därför har jag inte orkat uppdatera förrän nu. Jobbet gasade ju igång på allvar med en "härlig" 6-dagarsvecka dessutom och jag började första dagen med att jobba över en timme =(. Sedan har jag varit på "utflykt" på gyn och kirurgen i ett par dar, det har väl gått skapligt trots allt. Men huu så trött man är på morgnarna när det är mörkt ute och regn och rusk. Inte direkt så att man längtar efter att gå ut med vovven då inte. I eftermiddags var jag dock ute i höstskogen och tog en välbehövlig löprunda. Det var klart och underbart mycket syre i luften efter en hel dags regnande, fullt med nerfallna färgglada löv och en och annan joggare och flertalet hundar ute på promenad. Även fast jag gillar hösten ute i skogen, får jag lite ågren inför höst, kyla, regn, blåst och så småningom frost, halka och snö...burr! Näe hörreni, jag tror att jag skjuter den tanken åt sidan någon månad än så länge, orkar inte tänka på det nu.

Ville ni veta lite om resan, sa ni? Jag kör några bilder, lustigt nog hade maken lyckats ta mest bilder på sig själv, hur nu det gick till, så ni får hålla tillgodo med dessa:

Gottigottgott från taxfreen smaskades det på på nerresan

Citrusträd utanför vår lägenhet

Hot hot hot!

Inte så hot...trött efter ett träningspass i värmen - ni trodde väl inte att jag bara loppade mig under veckan?!?

Stranden var helt okej, som synes!

Värmen kräver förstås glass i stora lass!

Lady in red??? =)

Mysan intar baren!

Eddie gillade att baren skiftade färg!

Lite kulturell måste man ju va! Utflykt till gamla Side och dess amfiteater

Imponerande i kvällssolen

Lite mer stenhögar i kvällssol =)

Natti natti och tack (i förhand) för dricksen, hälsningar städerskan ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0