Skit...nej SOPgubbe skulle det vara..!

Ja ni kanske förstår av rubriken att det bara blev en vända till soptippen igår. Jag lyckades med konststycket att kasta i fel container och fick, bokstavligen, en sopgubbe på halsen som utövade skrämseltaktik med hela sitt tomteskägg och myndighetsröst, så nån större lust att återvända fick man ju inte. Däremot så "röjde jag fett" i tvättstugan så att man åtminstone kan ta sig fram på golvet utan att snava över klädhögar, resväskor och annat skit. Det tog typ hela eftermiddagen, så nåt mer konstruktivt än så lyckades jag inte med. Dottern var lite lätt krävande igår och vi tog en tur i skogen med vovven, med följande outfit (noggrant utvald!):

Handväskan är förstås ett måste! =)

Jag körde ett glatt överraskande överjävligt träningspass igår också, var mycket jobbigare än jag förväntat mig och då finns det ytterligare en nivå kvar som jag har som mål att besegra! Idag känns benen och röven som 90 år gamla och jag släpar mig verkligen uppför trappan! Jag är ju såpass skadad att jag tycker det är en positiv sak, då vet man att man har gjort något och att det finns utrymme för förbättring. Måste dock ta och vila benen och framförallt knäna idag, så det blir endast en kortis mage/ryggträning med Caroline Nilsson i eftermiddag innan det är dags att dra sig till jobbet. Gammelmormor kommer förbi och äter mat med oss idag och ser efter barnen då lilla hjärtat på bilden ovan är lite hängig och hostar. Ska jag göra nån nytta innan dess då? Jovars, idag siktar vi på att röja det värsta i datarummet och att plocka det sista i tvättstugan.

Kram på er i höstrusket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0