Lagom

En lite lagom tisdag har det varit idag. Är ni trötta på det hederliga svenska ordet? Ja, då får ni sluta läsa här. Detta inlägg kommer att handla om min alldeles lagoma dag. Jag gick av natten 07.00 och fick då ett överraskande telefonsamtal från maken, som tydligen hade bestämt sig för att jag skulle slippa åka buss hem från jobbet (tog ju buss in dit igår och det var nästintill en näradöden-upplevelse). Sweet! <3 Efter vi hade kört iväg barnen till skolan, föll jag in i en sorts halvsovande tillstånd i soffan till kl 10.30. Kunde ju inte förstöra mer av dagen då jag ska upp och jobba imorgon bitti. Därefter tog vi oss faktiskt en lunch på O´Learys - flottburgare och pomme. Tack och lov så fanns det ett hyfsat salladsbord också. Har tillbringat eftermiddagen i städningens tecken och jobbat som en liten gnu med övervåningen. Att IKEA-emballage kan skita ner så förgrömmat! Här är en något mörk bild på en nöjd tjeja som fått en liten room-makeover:

Man är väl ingen bebis längre! Notera de rosa detaljerna...

Vad händer ikväll då? Jo, jag ska köra ett träningspass med Jillian, såklart. Ikväll blir det Ripped in 30, nivå 2. Och jag hoppas vid gudarna att hon lägger fokus på annat än baksida ben! Har en härlig (nåja) träningsvärk sen gårdagens raka marklyft på gymmet. Sen blir det mys i soffan framför Dr House och en och annan härlig sarkasm. Guten abend!

Kommentarer
Postat av: mor(mor)

Jättefint Mysan! Du är en skoltjej nu. Ska bli kul att se. Kram.

2011-10-04 @ 20:20:17
Postat av: Farmor

Så fint det blev My.

2011-10-14 @ 11:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0