En helt vanlig, rörig tisdag

Ja ni, när man har "halvkväll" eller akutturen (8.30-17.30), vet man aldrig vad som väntar och tur är väl det. Dagen har ägnats åt en femurfraktur och ett besvärligt porthålsbråck. Sen fick vi inte dra igång med något mera utan skulle hjälpa de andra salarna att avveckla. Och sen var dagen liksom slut! Har haft lite pedagogisk verksamhet också, då jag har haft en introduktion av ny opsköterska. Känner dock att det inte alls är någon av mina starkare sidor, måste verkligen öva på detta. Jag lyckades nog med att få henne lagom snurrig innan dagen var slut, hahaha =). Nya tag imorgon, då ska vi ägna oss åt fötter och händer.

Vilar idag från träningen efter att ha kört ett underbart kul pass Killer buns and thighs level 3 igår. Nya utmanande övningar som jag fick modifiera något för att klara av dem, men ingenting är omöjligt, man måste ju sikta högt för att nå toppen så att säga. Imorgon tar jag nya tag och drar upp till gymmet för ett rygg och axelpass. Nu: soffläge framför Dr House.


Ingen säger det bättre än Nalle Puh ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0