Idétorka

Jag har liksom lite idétorka vad gäller kvällens träningspass. Hade tänkt satsa på antingen ett bröst-triceps-axlar-pass eller rygg-biceps. Men jag kan bara konstatera att det enda jag tänkt ut i övningsväg är att sätta mig i roddmaskinen...det vill man ju inte göra i över en timme så det blir till att googla fram lite andra övningar också.


Muskelgrupper som tränas i roddmaskin

Kanske det slutar med ett gott och blandat överkropps-pass, eftersom jag har så svårt för att bestämma mig? Idag blir nog kanske enda dagen denna vecka som jag har tid för att sätta min fot på gymmet dessutom. MEN! Idag får jag sälle under träningen då min bästa vän också har köpt gymkort på Åby Gym! Ska bli riktigt kul att faktiskt kunna byta några ord under tiden man tränar. Veckans träningstid är dyrbar! Får träna så gott det går idag måndag, jobbar kväll tisdag så då vette katten om jag kommer att orka, onsdag blir isåfall nästa möjlighet - kanske en löprunda efter jobbet? Torsdag lär inte hinnas med så mycket heller då jag ska åka med ungarna på karateträning på kvällen. Fredag är resdag och lördag blir det iofs uteträning men jag har ju ingen aning om hur den kommer att te sig...kommer inte att vara hemmavid under helgen som kommer och berättar nog mer när den är över. Är tillbaka i stan på söndag kväll och då lär jag nog vara halvdöd av trötthet så jag räknar inte med nån träning då heller. Får försöka klämma in ett pass antingen tisdag eller helst torsdag. Allt går, utom nyfödda barn.

Här finns en rätt bra sida med tips på styrkeövningar för hela kroppen: http://aktivtraning.se/traning/styrketraning

Ha en toppenmåndag alla! Nu ska jag sätta fart med lite städning och tvätt. Sedan kanske lite fönstershopping..? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0