Ytterligare ett steg...

...mot att bli fullärd! Nåja, jag är glad för allt jag får lära mig. Jobbet hinner ju liksom aldrig bli tråkigt. Idag var en lagom lugn/seg dag med lite mindre ingrepp för undertecknad. Ända fram till ca kl 15.30 då chefen stormar in genom dörren och frågar "Kan du borra?!" Vadå borra undrade jag, lagom semesterseg liksom! Det kommer en trepanation säger han. Så det var bara att springa ifrån salen med det mindre ingreppet och storma in på traumasalen. Där var nog säkert 10 personer på narkossidan, men bara jag på opsidan! Snacka om att man kände sig hjälplös för en stund innan förstärkningarna började ramla in! Sen var det fullt pådrag i 2,5 timme innan nattgänget kom och tog vid. Ni kan ju dessutom lägga till att ventilationen på salen inte fungerade, så det var som en mindre bastu där inne! Nu börjar jag dock gå ner i varv efter lite mat & kaffe. Fötterna skall härmed läggas högt och tv:n sättas på. Förutsättningarna finns för att jag somnar ovaggad ikväll...

Kommentarer
Postat av: Mor

Tuff dag förstår jag. Lägg fötterna högt och koppla av ikväll.

2011-06-27 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0