Helgen gick snabbt...

...och så blev det måndag, allas favvo-dag, right? ;-)
Tackar gudarna för att jag (vi) fick sovmorron till 9.30 i söndags morse, annars hade jag varit ännu mer väck imorse än vad jag faktiskt var! Det har sin nackdelar att jobba hela nätterna. Även om det är spännande...

Lyxade till det med några timmars shopping på maxihuset helt själv igår också, fantastiskt trevligt. Blev en del sommarkläder både till lilla och mig själv. Kunde dessutom prova bh i lugn och ro utan att behöva jaga efter barn - LYX! Kortet fick glöda en stund men det var jag värd. Shoppade dessutom ett par skor på Stadiums postorder eftersom de inte finns att uppbringa i stan:

HURRA vad jag är bra!

Nu återstår bara att handla linser, sen är nog sommarens förråd påfyllt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0