Toktrevligt!

Det blev verkligen en lyckad kväll igår. Trots pisseblöta-väder, stress, försenad buss, en salig blandning dricka och jättelång väntan på maten på Harrys trots att vi hade förbeställt. Har nog inte dansat så mycket på flera år! Strax före midnatt styrde vi kosan mot Pub Wasa där det blev ännu mer dans och trevligt sällskap. Fick lyxa till det med taxi hem eftersom det inte gick nån nattbuss. Dessutom har jag känt mig förvånansvärt pigg idag, vilket man däremot inte kan säga om stackars maken, som haft blykeps på stora delar av dagen. Han ska dessutom iväg och jobba natt inatt stackarn! Det som inte dödar, det härdar..? Själv fick jag ingen inbjudan till Nobelfesten i år heller, så det blir väl till att bänka sig framför tv:n med hund och barn och kolla på societeten. En lugn lördagkväll är precis vad mammi behöver just nu. Ja just det - behöver jag säga att det blir vila idag från träningen? Hehehe =) Imorgon däremot blir det en tur till gymmet och kanske testa löpbandet + ge ryggen vad den tål...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0