Jobbe?

Näe, idag får jag faktiskt ledigt! Har jobbat första veckan nu och varit så trött, så trött. Ändå har det inte varit något jättetempo men patienterna försvinner ju inte utan läggs "på hög" istället.Tappra försök har gjorts till att få in extralag både fredag kväll och lördag dag, men icke ett telefonsamtal så långt örat kunde nå. Och det förstår jag. Inte vill väl den tappra skara som faktiskt är ledig (när så många andra är på semester) några få timmar, gå in och jobba extra för den lilla skitlön som man får! Och komptimmarna har man ändå aldrig möjlighet att ta ut ändå...

Nåjå. Har varit och doppat oss i Näkna i måndags och Sörsjön i onsdags och så Lillsjön igår med ungarna, så bad och sol har man fått iallafall så det räcker och blir över. Känns skapligt med en grundbränna lagd inför resan - bara en dryg månad kvar nu!

På grund av jobb och annat så har ju träningen inte riktigt hängt med denna vecka. Endast ett pass Jillian a 45 min och ett löppass i skogen har jag rivit av. Men idag blir det ett pass 30 day shred för att avsluta veckan på ett bra sätt. Målsättningen spricker alltså men inte tänker jag skämmas för det. Är en av de få veckor förutom den jag har varit sjuk, som jag inte tränar som planerat. Nya tag nästa vecka istället. Tisdag och fredag är jag helledig, yeeey!

Planer för dagen? Ja ni vet, same same but different - tvätthögen morrar och dammråttorna dansar hambo så det kanske jag måste göra något åt? Tar dagen som den kommer och får se var jag hamnar. Kram på er i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0