10,35 km...

enligt jogg.se. Tillräckligt för att jag ska känna mig nöjd, även om det inte alls gick i något rekordtempo pga värmen. Målsättningen i några veckor framöver är att utnyttja det fina vädret och satsa på löpningen lite mer. Ett distanspass på minst 10 km samt ett kortare intervallpass per vecka ska jag hinna med. Utöver detta min vanliga träning med Jillian, med fokus på överkropp/core. Fortfarande är den långvariga målsättningen minst 4 träningspass per vecka. Kosten ska skärpas till ytterligare efter förra veckans svullande, jag mår ju så mycket bättre då. Om man räknar bort gårdagen så kanske denna vecka blir riktigt bra med?

Idag har jag varit liite duktig och städat övervåningen. Storstädningen inklusive släpkärra i morgon verkar inte bli av pga kräftkokeri, så den får helt enkelt bli skjuten på framtiden (otippat - nooot!). Vi har alltså blivit lovade svenska kräftor inför lördagens kräftskiva och ska tydligen koka dem själva med lite assistans från en vän. Som jag verkligen hoppas har koll på det här. För det har inte vi! Hjälp...vad har vi gett oss in på?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0