The royal wedding?

Näe, vet ni vad jag gör istället? Ger mig ut i skogen på milspåret! Fick faktiskt flex från jobbet nu på förmiddagen så jag tar helt enkelt en ego-förmiddag, ger mig ut i Vrinneviskogen coh springer och sedan dusch & fix på jobbet, käk, sitta på möte i några timmar och sen lite fredagsgott-handling innan det är dags att hämta lilla på dagis. Nu kom dessutom solen fram, det var lite kyligt imorse så jag tvekade om jag verkligen kunde ha "bara" kort-tights och t-shirt att springa i men nu finns ingen anledning att tveka - wunderbar!


En sån här skulle vi ha mamsen!

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja,en sån skulle vi ha! Jag kollade in det via TV:n. Men bara bilder av typical English. Dock var det stort där och brudparet var vackra.

2011-04-30 @ 10:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0