Enjoy Sunday


Ja. Det får bli dagens visdomsord.

En otroligt seg dag. Sonen påminde mig imorse om att han ska på kalas senare i eftermiddag, och det var ju tur eftersom jag helt glömt bort det! Bara att åka in och fixa present alltså. Passade på att källsortera lite också när vi ändå var på rull, så har man iallafall varit lite nyttig idag. Dagen har annars bestått av att lära dottern hoppa hopprep och återuppliva gamla minnen - fasen vilken kondis man måste ha haft som liten tjej! Sen har jag även suttit i solen några minuter med boken om Guns n´Roses som jag håller på att läsa just nu - men det går ju inget vidare eftersom man hela tiden måste vara tillgänglig för de små liven. Inte för att jag klagar, inte alls. Men det är knappast någon vilohelg att ladda batterierna på då man är ensam hemma med de små. Nu har vi iallafall ätit mat och kidsen gick sedan direkt ut till studsmattan - kan ni tänka er en vuxen göra så? Näe inte direkt va...
Jag roar mig med tvätt, disk och städning och helgar inte alls vilodagen. Död åt alla miljoner hundhår i soffan!

Kommentarer
Postat av: mor(mor)

Lilla Helge, har han smugit sig upp i soffan...

Ska bli kul att se att Mysan har lärt sig hoppa hopprep.

2011-04-11 @ 13:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0