Trött & sliten-->piggare och sugen på powerwalk

Jag brukar inte vara den som rekommenderar kosttillskott då jag föredrar vanlig mat framför allt annat. Men nu har jag hittat ett vinnande koncept som dessutom smakar gotti-gott-gott!
Tag en av denna:

Och en av denna:

Det kanske är koffein-effekten i Beroccan som gör jobbet för stunden, men jag gick ifrån att vara trött och orkeslös till pigg och sugen på powerwalk...så det blev 20 min med maken och hunden i ett gäng backar! Därtill har jag tränat 20 min Jillian + 17 min Caroline Nilsson, det gör cirka en timme träning = godkänt! Imorgon jobbar jag 9.30-18.30 så det blir träningsledigt. Kör ett pass på fredag förmiddag igen tänkte jag, kanske en liten joggingtur vid Lillsjön inför stundande nattjobb?

Nu väntar en kopp te i soffan framför Biggest Loser. Kraaam på dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0