1.1 mil...

...sprang/gick vi igår. Idag har det hittills blivit en promenad på 20 min för att mjuka upp stela muskler. Knäna mår förhållandevis bra förutom då jag går i trappor. Men det ger sig med lite vila! Inte ofta man är nöjd med sig själv och sina prestationer, men igår...var en riktigt bra dag! Idag blir det nog inte så mycket mer träning då jag ska jobba eftermiddag. Sonen har kompis här så då ska det fikas och ätas...ja, tiden går nog så fort ändå. Imorgon måndag laddar jag för knäprotes. Ja, inte på mig själv alltså, men det kanske skulle behövas?! Är insatt som pass på "torpeden" hur nu det ska gå (TRE knäproteser ska vi göra!)? Det får gå som det går. Jag gör så gott jag kan och så får torped-människorna nöja sig med det.

Om det är någon som undrar vad jag önskar mig i julklapp så är det denna:

Garmin forerunner - tjejmodellen givetvis! Är den inte fin ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0