Men..!

Jahaja. Idag är det onsdag och träningsvärken från i söndags sitter fortfarande i som två envisa blodiglar på baksida lår. Raka marklyft och T-bar row är synnerligen effektiva övningar! Och så blir man medveten om sina svaga punkter också, hehehe =). Inser att jag har en hel del teknik att jobba på i dessa övningar också, förstås.

Den Störste utför T-bar row då det begav sig...

Har haft välbehövlig vila i två dagar, kroppen kändes sliten och så har jag haft annat att tänka på omkring mig. Idag körde jag dock ett pass löpning 5 km efter jobbet. Det var snorkallt och regnade (snö på gång säger de som vet!) men idag kunde faktiskt inget hindra mig. Chefen tyckte jag var lite halvgalen som skulle ut och kuta i sånt väder men det bjuder jag på. Riktigt bra flyt denna gång även fast jag inte löptränat på över en vecka! Kunde ha sprungit längre men ville hem till de små liven, var ju sonens matlagningsdag idag. Vi gjorde köttsoppa och pannkaka enligt önskemål, och jag tror unge herrn blev rätt nöjd.

Imorgon jobbar jag kväll och ska klämma in ett träningspass på förmiddagen, får nog bli Jillian 40 min eftersom jag tog löpträningen idag istället. Vi hörs! Kör försiktigt nu alla som måste ut i busvädret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0