Veckans träning

Ja, veckan har väl varken varit sämre eller bättre vad gäller träningen, däremot lite annorlunda upplägg med bl a dubbla pass:
Måndag: Inte ett skit gjorde jag, hade träningsvärk och var sliten sen gårdagen
Tisdag: Tränade magsäcken genom att vräka i mig tårta på 4-årskalas =)
Onsdag: Tog tag i förfallet och det blev Zumba sculpt and tone 45 min
Torsdag: Nu jäklar...Power circuit 40 min OCH Zumba cardio 50 min
Fredag: TRÄNINGSVÄRK! Stapplade mig igenom en skogspromenad med barnen innan jag gick på nattskiftet. Lördag: Uppryckning, nu fick det vara färdiggnällt! Zumba cardio 50 min OCH Zumba sculpt and tone 45 min
Söndag: (idag) måste göra nåt mer styrkebetonat idag, antingen blir det Power circuit igen eller The next challenge. Ska på kryddparty först och bulka upp mig med lite kolisar =)

Så länge det är roligt så...

En liten recension av Power circuit förresten: STORA förhoppningar hade jag, ger den dock inte fullpoäng. Vissa övningar går helt enkelt för snabbt. Det är nog meningen att det ska "gå i ett" och att man inte ska vila mellan seten men det får inte bli ryckigt och att man måste kasta sig ner på träningsmattan. Så jag gör övningarna i lite lugnare tempo men försöker utföra med kvalitet istället. Dock ett bra upplägg och man tränar verkligen igenom hela kroppen. Minus för den för korta uppvärmningen i början och den alldeles för korta stretchen i slutet. Sånt är ju dock lätt att åtgärda själv, bara att trycka på pausknappen på dvd:n! Betyg: 3,5 av 5. (Hennes tidigare, One-on-one får 4,5 av 5).

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0