Det här vill jag ha i födelsedagspresent!!!

Den här texten finner jag oerhört tilltalande - det är ju precis så här det ska vara!!!

"Jag kände mig grymt inspirerad av passet, disciplinen som hålls under uppställningen och genomförandet av övningarna - inga kränkningar, bara peppande. Vi var så olika allihop; några hade bara sprungit en kilometer förut, andra var explosiva fotbollsspelare, jag var en seg maratonlöpare. Men vi var alla vanliga människor. Gruppkänslan som infann sig pratar vi fortfarande om, jag och Sussie. Det finaste hon varit med om var när två personer i slutet av passet ser att hon har problem med mjölksyra i benen och hjälper henne framåt. Först blev hon buren på ryggen, sen fick hon support av en hand i ryggen som hjälpte till. Det är kärlek till medmänniskan. Det är inget djävla skit - det är lycka!"

http://www.nordicmilitarytraining.se/ambition.aspx



VARFÖR finns det bara i Hufvudstaden???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0