Slår ihop...

...av trötthet snart. Näe då fullt så illa är det inte. Men vi fick jobba satan till 04.30 imorse med saker som kanske inte hade behövt göras jourtid, så då blir man rätt anti. Dessutom blev jag väckt av telefonen 45 min efter vi hade gått och lagt oss, helt i onödan, då blir man ännu tröttare. Nåja, fick ju sova några timmar på förmiddagen iallafall, tur är väl det eftersom jag ska jobba en natt till.

Nåt annat som jag ska slå ihop är två dagars blogguppgifter enligt nedan:
Mitt favoritminne och Min favoritfödelsedag
Varför måste man bara ha ett favoritminne?! Det är ju omöjligt när man fött två barn, gift sig och varit ute och rest några gånger. Här ett härligt minne från förra året:

Ett av favoritminnena/favoritfödelsedagarna - Cypern på min 30-årsdag

Imorgon är det f ö JULFEST med spanskt tema med jobbet, ser speciellt mycket framemot den spanska julbordet - hoppas på tapas!!! MMMMMmmmMMMmmmmMMMMMMMMmmmmMMMMMMMmmmmmmmMMMmmmm!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0