I min handväska...

...finns inga hemlisar! Det är faktiskt sant, den är nyligen rensad och innehåller överlevnadsgrejer som mobil, nycklar och plånbok och ett och annat kvitto från Ica Maxi. Kanske möjligen nåt hårspänne också. Skärpte till mig och städade ur den förra veckan faktiskt. Kan ju inte ha hela sitt liv i den. Hur ser era väskor ut och vad innehåller dom? Är ni experter på att samla på er eller har ni bara det nödvändigaste?

Apropå städa ur...skåpet på jobbet ser förjäkligt ut. När ska jag ha tid att städa ur det?!? En låda som innehöll jobb-träskor (VARFÖR har jag inte slängt den???), gamla suturer, en miljon papper och bruksanvisningar "som jag ska läsa igenom nån gång när jag får tid" - eller hur. Ett par crocs och en vit rock som brukar tjänstgöra då jag går någonstans utanför avdelningen, några gamla strumpor, tandborste och deo och annat junk. Kanske kan få lite tid i julveckan, brukar vara nerdragen verksamhet då. Jobbar endast 23:e fram till 16.30, sen ledig hela julhelgen - lööövely! Det enda passet som blir lite obekvämt egentligen är nyårsdagen då jag går en heldag, 8.30-17.30. Plus några "vanliga" mellandagar. Kan inte klaga över det schemat egentligen.

Idag blev det till att jobba över ett par timmar, gjorde mig inget iofs, men då blev det ingen löprunda som jag hade tänkt mig efter jobbet. Sitter nu här och funderar på om jag ska låta Jillians piska vina eller inte? Jo, så får det allt bli. Jillian kommer för övrigt att släppa en tränings-dvd den 27/12 som jag ska lägga vantarna på, vad tror ni om den här:


Kommentarer
Postat av: Millan!

Haha...Handväskan är den som gömmer mest saker. ;o)

Vad som finns i min är:

*Plånbok *3 st Läppcerat med olika färger *Alemacka *Annteckningsblock *3 Pennor *Näsdukar (för barnen) *Liten spegel *Mobil *Nycklar *Ob (ifall olyckan är framme) *Hårsnodd *Halstabletter *Nässpray



Herre gud så mycket skit jag hade i väskan! Hahaha... Får nog rensa den tror jag. ;o) Hmmmm..... Skyller på att jag har en stor handväska. L



Hoppas det är bra med er annars. Tänker på dig. Sänder en styrke kram till dig. / Puss & Kram Millan!

2010-12-09 @ 11:11:17
URL: http://millantheonlyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0