Kräksjuka och Zumba

Stackars lilla kicka har kräkts inatt och imorse så jag är hemma med henne idag. Eddie mådde som vanligt så honom har jag skjutsat till skolan, vräker ju ner blötsnö ute! Vi var ju på centralbadet igår och hon badade (läs: var mer under än över vattenytan) så jag har mina misstankar mot det "fräscha" vattnet i barnbadet...
Hur som haver verkar det vara övergående, hon kräktes en gång inatt och en gång imorse men har fått behålla frukosten så vi hoppas på det bästa!

Vad gör man en vab-dag då man har en stund över? Förutom att tvätta och ladda diskmaskinen? Sitter här förstås! Jag har faktiskt fått upp ett spår...på Zumba träningsprogrammen som försvann när datorn brakade ihop senast. Får sen om jag lyckas tanka hem dom eller om det skiter sig denna gång med. Undrar hur det går med alla konstiga stegkombinationer med ett halvdant knä. Men jag har inte haft ont under de senaste passen som inkluderat utfallssteg med mera. 

Nu när jag inte är i tjänst så får nog ett träningspass planeras in under eftermiddagen iallafall.
GÖTT!!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Stackars liten, hoppas det blir bra snart. Kram!

2010-04-22 @ 11:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0