MORR!!!

Ja fy tusan så emlig jag är idag! Ont både här och där, obeskrivligt trött, irriterad på hela familjen inklusive mig själv och på de ytliga bloggerskor som jag råkat hamna hos denna morgon. Tanken var ju att jag skulle muntras upp genom att läsa intressanta, inspirerande blogginlägg. Men vad finner jag? Jo, skitsnack om andra personer, andra företag än det företaget de råkar vara "kund" hos, gnäll och skäll om allmänt och blandat. Som grädden på moset verkar inte bloggarna på myshowroom fungera alls att ta sig in på, så där gick jag bet.

Det ser ut som faan här hemma och vi väntar fikabesök, men vet inte alls när de dyker upp. Huset ser ut som faan, det ligger leksaker, skitiga kläder och dammråttor överallt, tvättstugegolvet är fullt med kläder, ungarna gör inte ett piss för att hjälpa till och maken stackarn har jobbat natt. Just nu är han i full gång i kök och med dammsugare, medan jag sitter här och gnäller.

Så. Nu känns det lite bättre. Kanske jag ska svepa en kopp gift på stående fot innan jag spottar i nävarna, sänker pannan och kör ända in i kaklet med att få huset representabelt?


Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Jo du, jag hade en sån där riktig blä-dag igår. Stövelshopping som bara innebar 4 Gustavrymningar från diverse affärer, en sur Adam som vägrade prova skor, Gus som MEDVETET kollade på mig och hällde ut ett fullt glas med saft över ett nysvabbat golv. Efter detta var mitt humör på botten och togs sig inte riktigt upp därifrån förrän denna eftermiddag!!!! Tror man behöver surardagar även som vuxen....

2012-03-18 @ 19:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0