Dags för ett nytt igen

Det är glest mellan inläggen nu, åtminstone jämfört med tidigare. Bloggtorkan fortsätter, dagarna går i en rasande takt och som ni förstår har jag en del att göra. Njuter just nu av en sällsynt "fyr-ledighet" (fre tom mån), och försöker att inte göra för mycket och inte starta upp en massa nya projekt utan göra klart lite här hemma istället. Röjde järnet i tvättstugan igår och har åtminstone förvandlat två gigantiska tvätthögar till en iallafall - ibland får man vara nöjd med det lilla. Fick också med mig maken ut på en rejäl prommis inklusive hund. Tränade gjorde jag - of course - med fokus på axlar och core. Fick en god plankstek till middag och så premiären av Gladiatorerna på tv. Blev lite besviken faktiskt, det kändes inte som Gladiatorerna för några år sedan. Kanske får ge dem en chans till nästa lördag?

Idag är vädret vackert och barnen har sista dagen på jullovet, så vi avslutar med lite utevistelse och så har vi bokat bowling kl 15 i eftermiddag enligt önskemål från de små liven. Får se om jag hinner med någon träning idag eller om jag helt enkelt loppar mig idag och tar en löptur imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0