Sportlovet är här

Nattjobbet är avklarat, barnen är hämtade från farmor & farfar, hunden rastad & duschad, biblioteksbesök avklarat och dottern och jag har till och med kört ett pass på gymmet. Dessutom unnade vi oss en semla var såhär på den riktiga semmeldagen! Blev en semla av mindre modell från Åby konditori - men det var fullt tillräckligt. OCH gott förstås. Nu är de flesta medlemmar i familjen trötta efter maten, själv ser jag framemot en dejt med Dr House kl 21 och därefter fortsätta läsa min lånade tonårsromantik-bok som är minst lika bra som filmen:


På utrikiska heter den Twilight...har ni läst den? Filmen har väl de flesta sett antar jag?

Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Glömmer alltid bort att ni kör sportlovet 2 veckor före oss. Bibliotekarien blir naturligtvis mycket nöjd över att se att barnen fick sig ett biblioteksbesök under lovet. Duktigt mamman :)

2012-02-22 @ 13:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0