Uppdatering

Ojojoj så fort tiden rinner iväg när man har trevligt...semester alltså! =)
Dags för en ny uppdatering nu tycker jag, vassegoa:

Bus vid ett antal badstränder har vi hunnit med, här vid Sörsjön

Kickan fick nya inlines (fynd från Stadium outlet) - hurraaa! =)

Mammi var ute och roade sig "på stan" en kväll ;)

Fantastiska daiquiris på Trädgårn!

Utmanade ödet och tog med mig 5 kids på bio + McD en kväll!

Mammi har oxå varit i Gbg och jobbat en vecka. Här en bild från deras
imponerande sterilförråd! En kul upplevelse men tufft att vara borta
från barnen i 5 kvällar + nätter. Fick sysselsätta mig med promenad
+ lyxfika på avenyn, träning på Fitness24seven i Mölndal samt en hel
del tittande på OS under kvällarna. Boendet var väl sådär, skitigt,
blev bestulen på mat och så var det party medelst byggverksamhet
(kanske de förenade nytta med nöje..?) långt in på kvällarna. Om jag
åker dit nån mer gång blir det boende inne i Göteborg!

Unnade mig en frappuccino på centralstationen i solgasset på väg hem
- säkert minst 500 kalorier men det var la gött ;)

Idag läste jag ut del 1 av tre i serien ovan. Såg filmen i våras och
som vanligt är boken bättre än filmen. Ger mig nu in på del 2...

Underbart är kort - precis som vädret denna sommar. Inte en dag utan en regnskur verkar det som. Nu ska jag försöka slita grabbarna från datorn och köra ut dem en sväng. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0