Segsöndag

Söndagen med stort S som i seg! Ja ni, hade jag vetat att jag skulle vara så här seg idag så skulle jag väl aldrig ha druckit vin alls igår. Vi rivstartade dagen med en tur till IKEA. Inköp av ny inredning till dotterns rum var planen och vi lyckades rätt bra på dom timmar vi var där. Säng, skrivbord & stol och så en tv-bänk till gillestugan blev inhandlat. Tog sedan en liten tur till Ekängen och hälsade på kompis med familj och fick ljuvlig äppelkaka och kaffe. Välbehövligt efter shoppingrundan, konstigt va? =D
Sen var det järnet hem, duscha och utfodra barn och så en kort träning av ben och röv i sista minuten (som vanligt!). Måste ju hinna med att testa mina nya tränings-dvd:er. Den här verkar riktigt lovande:

Körde "bara" nivå 1 igår och har lite lagom träningsvärk idag. Dessutom lite nya roliga övningar!

Kvällen tillbringades hos svägerska med familj där vi bjöds på helt fantastiskt god oxfilé och potatisgratäng och chokladtårta/kaka till efterrätt. Proppmätt var bara förnamnet! Dessutom några glas rött vilket kanske förklarar segheten idag..? Jaja, det blir ju inte allt för ofta som tur är. Måste nog ta och skärpa till kosten en aning igen, känns som om det har spårat ur framförallt i slutet av veckan. Men det ska väl lite jobb råda bot på, då har man ju knappt tid att äta och framförallt kan man inte vara hemma och skåpäta - perfekt! Imorgon väntar nattjobb, sedan återstår ett kvällspass och ett dagpass innan det är slut på veckan. Sweet!

Ska jag träna ikväll? Mjaaa...jag får nog faktiskt svara "kanske" på den... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0