Maratonvecka

Ja, åtminstone känns det som det iallafall. Har jobbat tis, ons, tors dag, och idag kvällstur. Lite övertid på det och så en natt imorgon gör att jag kommer att vara rätt trött på ögat när söndagen är här. Ska vila mig iform ikväll och hoppar helt över träningen. Gjorde ett riktigt skitpass på gymmet igår, inget kändes bra och jag orkade inte alls så mycket som jag hade tänkt mig. Och de nya träningshandskarna hjälpte inte alls så mycket jag hade tänkt mig mot valkar i händerna. Hmmm. Men, som jag brukar säga: "det är bara att bryta ihop och gå vidare". Imorgon ska benen piskas, först en liten löprunda a ca 5 km och sedan ett litet basic styrke-benpass på det! Känns som ett bra upplägg och jag känner mig laddad redan nu.

Nu ska jag se om det möjligen finns en godisbit längst ner i skålen. Hörde både stora och små "grävskopor" där alldeles nyss...

Trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0