Milen och magen

Milspåret avklarat. Varmt och jobbigt, men jag tog mig runt även om jag gick första kilometern för att bli uppvärmd. Landade på en tid runt en timme iallafall = godkänt. Träning med Jillian både lördag och söndag i helgen. Idag har jag käkat havregrynsgrönt, kaffe, proteindrink, avocado och en massa vatten. Och är mätt, glad och nöjd, magen har nu lugnat ner sig efter förra veckans bravader. Ska nu till gammelmormor en sväng och frestas av hennes bullfat. Lilla ville så gärna åka och hälsa på eftersom hon är hemma från dagis idag.

Var en sväng förbi jobbet och la in schema när jag ändå var däruppe i krokarna (milspåret ligger ju alldeles utanför sjukan). Dessutom hann jag handla lite på hemvägen. Heja mig!

Nu är det back in business och jobbe som gäller hela veckan. Imorgon träningsledigt, på onsdag tar vi nya tag!

See you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0