Vill inte..!

Varken åka till jobb eller gå ut. Har ju vräkt ner blötsnö här igen och tror ni att det blivit plogat på vår lilla väg? Nähädå - måste vara lägst prioriterad i hela Norrköping tror jag! Imorse var jag sådär nästan dödligt trött igen trots 8 timmars sömn. Är det nåt fel på mig tro? Dags att köra en kur Berocca boost och Rosenrot igen och se om det hjälper. Efter vovvepromenad och snöskottning imorse, har jag tillbringat förmiddagen framför tv:n med en kudde, filt och bara sån tv som JAG vill se - lyx! Efter det så kändes det motiverat med en timmes 90-talsträning:

Omväxling förnöjer...

Känns gött i kroppen inför nattjobbet. Ska nu göra en god middag med wokade grönsaker, räkor och kyckling och så lite äggnudlar till det. Ha en trevlig härlig avkopplande fredagkväll alla lediga! Vi andra får se fram emot morgondagen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0