Pusslande

Ja det är hit och dit med våra jobbtider...ändrar sig tvärt, blir övertid, mertid, komptid...vad ska jag göra av all komp som det aldrig finns utrymme att ta ut??? Ta ut i pengar förstås men nån gång skulle det vara trevligt att få några extra dagar ledigt istället. Jaja. Får skjutas på framtiden antar jag.

Siktar mot påsken och hotellvistelsen plus att förstås träffa lilla Isabella med familj. Nu tror jag inte att de vet om att jag bloggar, så vad tror ni om en sån här present istället för kläder som de lär få nog mycket av ändå:
http://formeli.se/category/namntavlor.html
Himla söta saker!!!

Vet ni vad, nu ska jag gå ut och boosta lite sol igen och kolla på dotterns bravader på cykeln, därefter blir det matlagning, en halvtimmesträning och sedan jobbe. Andra natten av två coming up. Imorse blev vi väckta 05.10 =(. Hoppas man får sova inatt iallafall.

Unna er nu en sån här, det har jag gjort idag, semmeldagen till ära:



Kommentarer
Postat av: Mor

Det var väl en kul och annorlunda present!

Och ja, vi åt jättegoda semlor!!!!!

2011-03-09 @ 12:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0