Här skulle det ha funnits en massa bilder...

...men jag hittar inte kabelj_veln så jag kan överföra från mobilen! Grrr...nåja, får leta vidare och be att få återkomma denna underbara lediga dag! Schysst start på veckan för övrigt, ledig måndag, jobba tisdag och så ledig onsdag igen. Ska visserligen jobba nu tors-fre och lör eftermiddag, men det känns okej. Var dock rätt trött efter gårdagens "specialare" som tog hela förmiddagen i anspråk med förberedelser, upplägg och så själva operationen som inte direkt gick som på räls. Men strax efter lunchtid var vi klara och då var det skönt med en välbehövlig matpaus. Efter detta en knäprotes och så direkt hem och hämta barn och åka in till sonens karateträning. Han börjar bli riktigt duktig nu, snart stundar gradering till orange bälte - vet inte vem som är stoltast, han eller jag?! =)

Idag har jag faktiskt varit ganska effektiv. Först få iväg ungarna till skola/dagis inklusive ett snack med sonens lärare. Sen iväg till Maxi och kompletteringshandla. Efter det improviserade jag lite och drog iväg med hunden till Vrinneviskogen och tog en tur i 5 km spåret medan tvätten fick snurra i maskinen hemma. Har nu käkat lite lunch och ska alldeles strax hämta dottern på dagis. Livet på en pinne? Njae, men ibland är jag rätt bra på att planera och organisera (notera att jag skrev ibland!).

Nu morrar nästa tvätthög på mig hör jag. Hopp in i maskinen bara!

Kommentarer
Postat av: Mor

Du har alltid varit bra på att planera och organisera. Skrev planeringslistor på ett mycket tidigt stadium.

2011-03-23 @ 15:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0