Den här veckan

Denna veckan har faktiskt varit brutal...på många sätt och vis. Visst är det lite självförvållat då jag jobbat åtta dagar i rad nu, det gör jag inte om på ett tag! Synd att jag skulle råka på flera specialproteser denna vecka. Jag vill ju inget hellre än att lära mig dem men det känns som om timingen inte var den rätta liksom. Det har varit tufft med koncentrationen och att kunna ro programmet i land, inte tidsmässigt pga de duktiga människor som arbetar runt omkring mig, men när jag gör något så vill jag inte göra det halvdant! Nåja, älta mår man inte bra av så det tänker jag inte göra heller. Jag tog mig igenom både Reflection, CLS och Contour iallafall.


Träningen och bloggen har förstås fått stryka på foten i veckan. Jag är ingen övermänniska och har helt enkelt kraschat i soffan efter mat, disk, tvätt, lämningar och hämtningar, handling, osv. Nu följer en välbehövlig treledighet och jag kommer ICKE att ta något extrapass utan lägga min tid på familjen och träning istället. Hoppas på sol och plusgrader så man kan sätta sig mot husväggen med en kaffe och bara vara...och kanske rensa upp lite i trädgården också... ;-) Känner jag mig själv rätt så kan jag inte vara i stillhet så värst länge. Och bor man i hus så finns det alltid något att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0