Bootar om...

Ja som synes blev det ett nätt litet break från allt vad gäller dator och blogg för några dagar. Mycket händer runt omkring mig och jag har känt mig både uttröttad, sliten, less, glad och ledsen de senaste dagarna. Därför inga nya inlägg. Kanske inga som bryr sig men nu är jag tillbaka och skriver någon rad emellan varven tänkte jag MEN! lägger ner den här hälsolistan som jag började på. Orkar dels inte skriva om nästan samma saker varje dag (dvs träning och kost) och dels inte slaviskt följa en lista. Jag vill ju liksom skriva om det som faller mig in, just den dagen. Så vad ska jag skriva om idag? Jo, jag vill börja med att berätta om min nya titel "faster". Javisst, nu har det kommit en liten Isabella till världen. Så välkommen av många! Ser framemot att få träffa lilla familjen till påsk då vi drar ner till Malmö för en liten weekend-semester inklusive bo på hotell. Ser såklart även framemot hotellfrukost, hehehe =)

På agendan idag står som vanlig tvätt, städ, papperssortering och handling. Och så lite träning på eftermiddagen. Ska även ta en lunch med dottern på McDonalds som hon önskat sig. Sonen har friluftsdag och är inne på centralbadet med sina klasskamrater så då måste jag ju göra nåt kul med dottern med. Får se vad vi hittar på mera.

Dags att ta sig i kragen och göra nåt nu, ha en lugn och skön fredagskväll alla!


Kommentarer
Postat av: M

Jag tror att det är många som bryr sig och har saknat din blogg. Kram.

2011-03-04 @ 18:08:03
Postat av: Madde Wallenius

Jag är en av dem som saknar din blogg. Kul att du vill och orkar igen. Och framförallt STOOOOOOORT grattis till fasterskapet. Vem vet... kanske jag också får bli en sådan i framtiden... ;)

2011-03-08 @ 11:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0