Värme!

Vilken värme det varit i helgen. Igår lördag så passerade vi faktiskt 30-gradersstrecket!

Ni som känner mig vet ju att saker sällan blir som jag har tänkt mig. Så även i fredags. Hade tänkt ha en lugn kväll med familjen men vips så förvandlades den till ett inferno/fritidsgård med ungar som sprang hit och dit, skulle utfodras och underhållas och nattas...suck. Kl 22.30 släckte jag ljuset i dotterns rum och 23 blev det tyst. Fick sova ända till 04.15. Då tyckte dottern det var färdigsovet och väckte sin kusin som sov över, varpå de gick ner och satte sig för att titta på tv. "Bara" till att köra dem i säng igen. En kvart senare var det dags igen, men endast dottern denna gång, stackars kusinen hade somnat om. Då var dock mitt tålamod på upphällningen och jag tog in dottern i vår säng så hon inte skulle störa någon annan. Sen sov de åtminstone till 7.30. Sen fullt ös på förmiddagen då tjejerna hade lite idétorka och det var varmt ute. Sonen hade såklart kompisbesök hela dagen och jag skötte markservicen. Inte en helt optimal uppladdning när man ska jobba natt...

Nu är natten gjord och jag ser framemot att få gå och lägga mig, la oss vid 03 på jourrummen men jag sov otroligt dåligt, har nog vaknat en gång i halvtimmen ungefär. Men det var lagomt med jobb, en exeres och två appar.

Har tagit det lite lugnare med träningen nu i värmen. Igår före jobbet blev det ett lite lagomt överkroppspass och i fredags 30 min core med Jillian. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, blir träning framåt kvällen när jag kvicknat till lite. Ska följa dottern till kompis strax och därefter lägga mig en stund och zzzzzzzzz..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0