Smultronsäsong





Lilla jordgubbslisa...hittade en hel del smultron också! Mums!

Idag söndag står regnet som spön i backen igen. Uschså tråkigt det är, man måste väl inte hålla sig inomhus hela tiden men kan ju inte påstå att det är nåt nöje att gå ut. Jag förstår absolut barnen som vill vara inne och spela/titta på tv. Vi får hoppas på bättre väder till veckan istället, min semester börjar ju officiellt sett imorgon bitti. Igår passade vi däremot på att vara ute, pappa grundmålade fönster och mamsen for omkring som en galärslav med tvätt, skurade utemöbler och röjde i köket. Jag tog lilla och gick iväg till lekparken en sväng och så åkte vi givetvis till Candyland också på ungarnas begäran. Tränat har jag såklart också hunnit med. Förbränningsträning a la Jillian stod på programmet igår eftermiddag och efter det så gjorde jag underbart god lasagne som vi käkade på kvällskvisten. Ikväll ska jag nog ge mig på det här programmet, blir nog svettigt värre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0