Här byggs det axlar...

...men kanske inte på traditionellt sätt:


Skapligt fräschare med ljus färg (bara grundfärg på än så länge förstås) istället för den mörkbruna 70-talsfärgen...

Visst tar det på kroppen att måla - och speciellt när det börjar hamna över axelhöjd! Det kanske inte ser så mycket ut, men believe me - det känns! Men för säkerhets skull så körde jag ett dubbelpass 30 day shred med Jillian ikväll också ;-). Därefter åkte vi till McD och nu sitter jag med en Carlsberg sort guld i näven - kosthållningen denna veckan är under all kritik. Men visst ska man väl få unna sig något under semestern? Så resonerar jag iallafall. Har beställt nytt protein och riktigt längtar tills det kommer för att få testa nya smaker. Då blir det andra bullar!

Planer för morgondagen är käftis med sonen, en springtur kanske - är lite sugen på milen igen - och den ofrånkomliga mathandlingen...suck. Jodå, jag ska nog få onsdagen att gå också hörrni. Vad ska ni göra imorrn?

Kommentarer
Postat av: Mor

Det blir riktigt bra med den ljusa färgen!

2011-06-22 @ 23:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0