Glad midsommar!


För en gångs skull hann jag fånga sonen på bild!

Vi har varit i Linköping en sväng och firat med god vän & familj. En helt underbart god silltårta med mera fick vi och jordgubbar såklart. Var en sväng till midsommarstång och fiskdamm med barnen men som synes var de mest intresserade av badplatsen och fina stenar. De lekte sig sen så trötta i studsmatta och spontan fotbollsmatch att de somnade i bilen på väg hem! En alldeles lagom dag alltså, förutom att maken inte var med =/

Sitter nu och smaskar popcorn och kollar på "Trassel", blir nog ingen sen kväll för min del känner jag. För intresseklubben kan jag meddela att javisst har jag hunnit med träning idag också. Körde 30 min Six week six pack med Jillian i morse, var lite trögstartad men sen gick det alldeles utmärkt. Skulle ju ha tränat igår men då blev det en spontan cykeltur med barnen upp till annan god vän i Åby för att titta på deras nyinköpta hus. Efter att ha klippt x antal uppförsbackar med egen cykel plus släpandes på dotterns cykel, kände jag att det inte fanns nån energi kvar på kvällen. Körde därför ett pass i förmiddags istället.

Morgondagen bjuder på El Grande städcardio, hela huset behöver plockas reda på och dammsugas och våttorkas efter en veckas semester hemma med barn! Om gudarna är med oss kanske det även kan bli lite träning imorgon eftermiddag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Våra gullungar!

2011-06-25 @ 11:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0