En riktigt trevlig kväll

Var på Trägårn igår kväll med ett gäng arbetskamrater och det blev verkligen en trevlig kväll! Idérikedomen flödade efter några glas rosé...näe allvarligt talat så flödade den faktiskt före rosén också ;-). Vår chef ska sluta och vi vill ju ogärna att det ska gå honom förbi obemärkt, hehehe. Så det började smidas planer som bara den igår. Fest blir det såklart och förmodligen med rocktema. Får återkomma med detaljer senare, är ju inte förrän i början av september. Vädret var verkligen kanon också så man kunde sitta ute och bara njuta, så skönt att få göra något utanför hemmets väggar! Fick dessutom skjuts av maken hem och "nattmacka" på McD...

Idag är det dock åter till verkligheten. Klockan ringde obönhörligen 07.00 imorse, barnen fick jag upp 07.30 och sen var ekorrhjulet igång. Plocka fram kläder, frukost, duscha lilla, tjata på de små liven om tandborstning und so weiter. Nu har lugnet lagt sig igen, barnen är på skola och dagis och jag ska faktiskt gå och lägga mig en stund till med tanke på den kommande nattens jobb. Kanske blir det lite lugn träning i eftermiddag, vi får se hur kroppen och huvudet mår. Denna vecka har verkligen varit rörig och styrig, så träningen har fått stryka lite på foten tyvärr. Mest stolt är jag ändå över att jag tog mig ut på en timmes powerwalk kl 21 i onsdags kväll, gick nog på ren ilska då ;-). Jag gillar verkligen inte att träna så sent, då har ju egentligen både kroppen och huvudet gått och lagt sig för länge sedan. Men det var enda möjligheten att klämma in nån form av träning den dagen. Vill man så kan man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0