Det rullar på

Veckan rullar på och jag med den. Gick ut "hårt" med ledig dag måndag, jobbat idag tisdag, och så avslutar jag det hela med två nätter. Funderar på om jag ska ta och baka något och ha med mig imorgon kväll till "tanterna" jag jobbar med? Har en massa jordgubbar över här hemma som kanske kan användas som garnering? Funderar på detta enkla men så goda recept:
http://www.recept.nu/1.146021/leila_lindholm/efterratter/mjol/leilas_sota_kladdkaksmuffins

Inklusive mörk choklad i smeten...mmmmmmmm!!!

För övrigt är det vilodag vad gäller träningen. Var ute en vända igår och sprang 5 km slätt på asfalt och kände att jag behövde göra något ytterligare efteråt som helst inte belastade benen, då jag kört rätt mycket ben de senaste dagarna. Så det blev helt sonika ett riktigt discopass - biceps och triceps. Körde 3 övningar a 3 set och 10 reps/set per muskelgrupp och det räckte fint tyckte jag. Har en goo träningsvärk idag och det känns där det ska, därför unnar jag kroppen lite vila idag. Imorgon kör vi hårt igen - antingen 45 min förbränning eller 35 min core - så intensivt som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0