Ajajaj!

Årets första glasbit-i-fot är härmed utdragen. Dessbättre var det på mig och inte på barnen. Inte stor men ack så avlång och FAEN så ont det gjorde! Dock inget sår som inte kunde lagas med steristrips. Och det gick faktiskt bra att spinga en runda på kvällskvisten också, även fast 20.00 brukar vara i senaste laget för mig att börja mitt träningspass, jag har liksom inte samma driv och energi då. Men jag tog mig igenom 8 km-rundan och orkade faktiskt hela Ättetorpsbacken denna gång, yeey! =) Bättre att springa uppför och vila nerför, right? Idag har jag lite go träningsvärk i framförallt höger lår av nån anledning, så det blir till att spara träningen till sena eftermiddagen. Idag blir det fokus överkropp - kanske lite Jillian? Först ska jag dock se de svenska brudarna rocka fett och vinna kvarten mot Australien kl 13. Mitt tips är att antingen Jossan Öqvist eller varför inte Lisa Dahlkvist avgör igen! Schelin verkar inte kunna hitta målet och Sjögran verkar ur form helt enkelt. Sen har vi ju alltid Rohlin på hörnorna...vad tror ni? Seger är tillbaka efter avstängning på bekostnad av Fischer vilket jag tycker är lite synd, tycker att den senare gjorde en fin insats mot USA.

http://www.dn.se/sport/fotboll/lugn-dahlkvist-finslipad-av-nilsson

Vad gör ni idag mamas och papas? Även om inte solen skiner så kan man ju hitta på en del skoj utomhus också. Jag börjar med att ta ut vovven i skogen tror jag. Barnen sitter och spelar PS3 just nu vilket innebär att de kommer att få spendera en hel del tid ute senare, hehehe ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0