Vad tiden går!

Ja herregud vad tiden går. Låter som om jag vore 80 bast eller nåt, men så känns det en kväll som denna. Skulle ju ha hunnit massor idag men inte då. Skulle ha tränat imorse men sket i det för jag kom i säng så sent igår kväll. Jobbat kväll på jobbet och fick jobba över en stund för att packa och köra instrument som behövs imorgon. Kom inte hem förrän bortåt 19.30 vilket jag tycker är aningen sent att käka middag...men vad ska man göra? Jobbar ju inte dom här hemska passen varje vecka, och tur är väl det. Vi har nog med konstiga tider ändå här hemma.

Igår började sonens karate och jag anmälde även dottern tíll "Small Kenpo Tigers" som börjar i februari. Bara hoppas på att det här funkar bättre än dansen gjorde. Nu är hon ju lite större och vill själv börja på detta, så det ska förhoppningsvis inte vara några problem.

Får väl ta egen träning imorgon istället. Funderar på att ta en liten försiktig löprunda igen, inget långt men så man kommer ut och får en dos frisk luft. Är också nyfiken på mina nya träningsvideos som äntligen landat i brevlådan. Så kul att ha några nya att välja bland! Blir nog att kolla in "Six week six pack" efter löpningen imorgon, verkar spännande. Undrar om mina små inbäddade magmuskler tycker likadant efteråt?!? Ni får nog en liten recension vartefter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0