Tar mitt kaffe och sätter mig mot husväggen...


SKÅL!!!
Det är SEX plusgrader ute!!! Underbar förmiddag även om vi lyckades vakna tidigt den här helgmorgonen också. Har varit en tur till skridskobanan med mina avkommor + sonens kompis. Oj vad dom åkte! Sen blev det knökfullt med folk och vi var hungriga, så det fick bli dagens middag till lunch istället =). Märks att barnen mår bra och blir hungrigare av att vara ute och göra saker + få lite sol på sig. Fick också sällskap av en helmysig kissekatt som vägrade gå hem till sig utan ville följa med oss hem istället. Senare i eftermiddag ska den minsta avkomlingen på sitt första födelsedagskalas vilket hon ser väldigt mycket fram emot! Present är inhandlad och kalaskläder är framtagna. Kanske jag även får sätta upp håret på henne?! Något som endast brukar duga när PAPPA gör det i vanliga fall...


Är fortfarande jätteförkyld och snoret rinner, men hoppas verkligen jag kan jobba imorgon. Känns som om det inte är läge att bli sjuk nu igen. Träningen ligger förstås på hyllan fortfarande, men tror ni inte man blir sugen på löpträning en dag som denna? Eller ännu hellre, en tur i skidspåret. Jaja. Förhoppningsvis har vi många fina vinter/vårdagar framför oss som man kan utöva lite härliga aktiviteter på. Måste bli en tur till Sörsjön på sportlovet iallafall.

Nu tar jag en kopp till i solen innan det är dags att ladda för bronsmatch!!!

Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Härligt Dadda! Men nu får du ge dig med snoret. Jag blev också förkyld i början av förra veckan. Tror det var ditt skrivande som till slut smittade genom tangenterna.... hehehe

2011-01-31 @ 17:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0