Snörvel!

Ja ni, detta var en segdragen historia. Sjuklingen mår inte 100% än utan halsen är som ett sår, snoret rinner och man ska väl vara glad att det gick bra att jobba igår. Eller, det gick an iallafall. Vi hade lagom lugnt, något att göra hela tiden men jag hann ändå diska och köra klaven en omgång innan det var dags att lämna över till natten. Godis och mat hann vi också trycka i oss =).

Inte tränat sen i tisdags, finns ju inte en chans med tanke på denna förkylning, lika bra att den får läka ut så jag får börja på en ny kula med träningen sedan. Träningsdvd:erna har inte landat i postlådan än så jag får väl ha tålamod några dagar till. Ska nog försöka komma ut på en promenad idag - uppskattat av vovven iallafall.
Idag är det för övrigt nattjobb som gäller, börjar 17.00 så man får väl se till att umgås med ungarna och köra ut dem en sväng också.

Vad gör ni en dag som denna? Jag ska ta mig i kragen och ladda diskmaskinen nu iallafall. Sen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0