Long time no see...

Har varit lite dött med inlägg här sedan sist. Men nu ska jag uppdatera er lite. Jag kan meddela att jag nu efter maratonförkylningen testat yoga (inga problem) och nu om en stund ska jag testa min nyinköpta coreboll tillsammans med följande träningsprogram:

Verkar vara lagom lugn träning, jag kör den idag så får vi se hur kroppen känns imorgon. Har lite planer på ett kortare löppass, kanske imorgon om jag mår bra? Har varit inne och satt sprätt på Stadium-bonusen + lite till idag. Förutom corebollen, ett par fodrade löpartights, ny sport-bh, rea-linnen och lite annat smått och gott, blev det ett par:

Asics gt 2150 - skönaste löpardojorna!

Dessutom är mina älskade nya träningsvideos på väg, så nu jäklar känner jag mig laddad för en vår med mängder av varierad träning, där det viktigaste är att jag har KUL! Känner att jag faktiskt har saknat träningen under de här nästan 3 veckorna jag varit sjuk, så nu är jag verkligen sugen på att dra igång och gärna i 150 knyck! Dock inser jag att lagom är bäst vid en "nystart", så det blir lågintensiv träning som gäller denna helg, så får vi se vad kommande vecka har att bjuda på.

Trevlig träningshelg alla!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt att du får komma igång igen efter förkylningen!!! Och vad bra att få lite tips på springskor, behöver nya! Ska ner på stadium och prova !!! Lycka till med träningen!!!

2011-01-17 @ 09:33:06
URL: http://saradubbelve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0