Älskade träningsvärk

Hatkärlek! <3 Åt träningsvärk alltså. Gjorde en mjukstart i helgen och körde yoga på fredagen, coreträning med nya bollen på lördagen och en liten försiktig löptur + på corebollen igår söndag. Och det känns i kroppen idag vill jag lova. Men det är ju åtminstone positiv smärta. Testade också nya löpdojorna, dock bara inomhus pga det blaskiga hemska vädret ute. Mycket sköna! 

Idag och tisdag blir det vila från träningen, sonens karate börjar imorgon och så är det ju handbollsmatch ikväll som jag inte tänker missa! HEJA SVERIGE!!! Jag säger bara Oscar Carlén! Vilket jäääla klipp i handleden... =D


Har varit en osedvanligt lugn dag på jobbet för att vara måndag. Dessvärre beror det på att vi tvingats stryka planerade operationer pga så många akuta patienter. Så idag gjorde "våran" sal endast en knäprotes och en patellafraktur. Imorgon väntar ännu mer "halvakuta" ingrepp. Bäst jag vilar mig iform och laddar upp med en lugn kväll framför tv:n...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0