Post nattpass

Ja vilken natt. Det är sällan det blir som man tänkt sig. Efter att ha varit vaken 26 timmar i sträck, knoppade jag in och sov hela 4 oroliga timmar innan det var dags att gå upp och hämta på dagis/frita. Och detta salt/sötsug som uppstår efter nattpassen blir jag inte klok på! Nåja, kaffe och en ägg- och kaviarmacka funkar rätt så skapligt ändå som botemedel. Men nog skulle jag behöva tändstickor för att hålla ögonen öppna. Hur ska det gå att hålla sig vaken på "workshopen" i sonens skola ikväll?!? Är ju inte van att sitta stilla och lyssna några längre stunder heller. Sitter nu här och gnuggar mig i ögonen och funderar på hur i helskotta jag ska ta mig in till Maxi och handla med två busiga barn. Huuu...var är den där hushållerskan när man behöver henne???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0