Hälsolistan...dag 1 - min idrottsbakgrund

Inleder med något enkelt - tackar för det!

Min idrottsbakgrund
Den tidiga idrottskarriären inleddes med hästsport kontra fotboll. Hästsporten, iform av ponnyridning/ridskola/travhäst höll i sig till ca 15-16-års åldern om jag kommer ihåg rätt. Var ju tvungen att välja då fotbollen började ta allt mer tid och så hade man ju de flesta vännerna på och runt planen också. Så fotboll blev det till att fortsätta med, ända tills för en sisådär 4-5 år sedan. Tyckte att jag gjort mitt på planen då, och när man fött två barn är det inte lika mycket spring i benen och vinnarskalle längre. När man dessutom nästan kan vara mamma till sina medspelare, börjar det bli dax att tänka på refrängen. Men visst är jag fortfarande sugen på att lira emellanåt, speciellt då gräset börjar bli grönt framåt sommaren!

Jag har även provat på en massa olika sporter, därebland karate, längdåkning, orientering, gymträning förstås inklusive olika klasser, friskis och yoga. Har jag glömt något mamsen?


Kommentarer
Postat av: mor

Var det inte lite prova på handboll också...

simning?

Det är så många.....

2011-02-14 @ 14:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0