Fredag - den bästa av dagar!

Ledig fredag! Skulle egentligen åkt in på avdelningsmöte pga demo av den nya artroskopiutrustningen, men dels så är jag så tröttkörd så det orkar jag inte. Och så finns det inte tillstymmelse till plogbil här i närheten (ovanligt! MORR), så jag ger mig inte ut i onödan och fastnar med bilen någonstans. Så är det med det hela. Koncentrerar mig på att göra så lite som möjligt då jag är ensam med ungarna hela helgen. Det enda som står på programmet idag är handla och åka med sonen till käftis i stan vid 12-tiden. Himla nice att inte ha massor av måsten och massor inbokat. Kanske en bastu med hemmaspa ikväll? Vi får se om orken finnes...

Sänder en styrketanke till svärfar som befinner sig på US just nu. Klart det kommer att gå bra! Något annat finns inte!!!

*Edit* kl 16.00:
Tandläkarbesöket gick bra. Handlingen likaså. Gräddbulle och kaffe intaget! Jag har visst lovat att jobba extra imorrn IGEN - hur gick det till...VARFÖR är jag så dålig på att säga nej??? Får väl tänka på pengarna... =/

 


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Mmmm visst e det kul när pengar rullar in, men man blir less på sig själv som inte kan säga nej!!!!

Krämbulle eller grädd!? Gooooottttt!!!

Vart en halv polly påse här!

Kraaaam

2011-02-11 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0